ponedeljek, 18. maj 2015

Waginger see sprint triathlon

Minuli vikend sem začel še s pravimi, hitrimi tekmami. Ker sem zadnja dva tedna v pregovorih z klubom Triatlon Grassau o nastopanju v prvi Nemški ligi (1. Bundesliga), so mi dali priložnost dokazati se na eni tekmi nižjega ranga. To sem seveda izkoristil, saj bi nastopati v Bundesligi pomenilo velik korak naprej v kakovosti tekmovanj na katerih nastopam, saj so te tekme na nivoju svetovnega pokala. Ker pri nas zveza NE plačuje evropskih pokalov, tudi če si reprezentant, namenjam kvalitetnim tekmam v tujuini, kjer mi krijejo stroške, veliko časa in zgrabim vsako priložnost, ki se mi ponudi.
Tekmovanje je potekalo ob malem jezeru Wagingsee, kakšnih 60km od meje z Avstrijo. Plavanje v oblekah, en krog. Tukaj sem si ponovno potrdil dobro plavalno formo, izplaval sem kot drugi, brez večjih težav. Kolesarska trasa je potekala v enem krogu okoli jezera, cel čas po valovitem terenu. Na kolesu je bilo dokaj težko, sploh prvih 10km. Bilo nas je 8 v prvi skupini, cel čas smo složno delali, da smo ohranjali 30'' prednosti pred ogromno (kakšnih 25 ljudi) drugo skupino dobrih tekačev. Za tranzicijo sem zaradi pomrženih prstov na nogi (bilo je dokaj hladno in oblačno) obuval teniske malo dlje kot ponavadi. Na tek smo odšli štirje v skupini. Le ta je hitro razpadla, ko je prvi odtekel svoj tempo naprej, tako da smo zadaj ostali trije. Tekaška proga je bila ravna prva dva km, potem je sledil 500m vzpon s 60m višine. Za mene ubijanje, sploh glede na mojo težo. Tukaj sem izgubil tretje mesto, ter se dalje boril za četrto in peto, saj nas je dohitela skupina ostalih, ki so prišli iz zasledovalne skupine dokaj spočiti. Zadnja dva kilometra sem odtekel res hitro, po mojem občutku. Res je letelo.
Končal sem na 5. mestu. Tekma je bila res hitra in težka. Dal sem vse od sebe, zato si nimam kaj očitati, rezultat pa še enkrat kaže na dobro pripravljenost v prvem delu sezone.

Sledi tritedenski blok težkih treningov pred prvimi resnimi tekmami. Planirana imam evropska pokala v Burgasu (Bolgarija) in Istanbulu (Turčija) v sredini in koncu junija. Le-ta si bom seveda plačal sam, ker zveza za tekme na tako ''nizkem'' rangu nima namenjenega denarja. 

Rezultati: https://www.abavent.de/anmeldeservice/133/551/ergebniss/2193/
Facebook: https://www.facebook.com/saso.meden/posts/927130767351470?pnref=story












Ni komentarjev:

Objavite komentar