četrtek, 14. maj 2015

Korčulanski triatlon 2015

Letos že tretjič zapored sezono tradicionalno začenjam na Korčuli. Vsako leta tukaj v organizaciji TK Split poteka otvoritev triatlonske sezone v obliki olimpijskega triatlona. Poleg tega, da pri nas v tem času ni tekem, je ta vedno odlično organizirana s strani gospoda Pavića iz Splita. Čeprav je destinacija dokaj oddaljena od nas, se zaradi relativno visokih denarnih nagrad za naše področje sem splača prit. Če ne drugo, je treba pokazat da tako organizacijo podpiramo, saj v Splitu vedno dobro poskrbijo za nas, ki se na nek način preživljamo s tem. Zato se bi tukaj istočasno tudi zahvalil in pohvalil odlično organizacijo.

Sama proga je vsako leto ista. Plavanje v morju, 2 kroga, kolo je razgibano, 40km ob morju s 400m skupnega vzpona in en krog teka, prav tako dokaj razgibanega s preko 100m vzpona. 
Plavanje mi je letos šlo res dobro, tako da se nisem mučil in sem brez težav splaval s prvo skupino. Poleg mene so to bili še Ognjen Stojanović (SRB), Czaba Rendes (HUN) in en Italijan. Na kolesu smo odlično sodelovali in si nabrali lepo prednost pred veliko zasledovalno skupino dobrih Hrvaških in Madžarskih triatloncev. Tempo nam ni niti malo padal  in priznam da ni bilo lahko. Povprečna hitrost s tremi 180° obrati je znašala 38,7km/h. Iz tranzicije sem na tek odšel kot prvi, vednar sta me Ogy in Rendes hitro dohitela in prehitela. Do nekje 5km sem drža razdaljo na nekje 30'', potem je postalo težko in noge trde. Na nekje 6km me je prehitel še Italijan, tako da sem zaključil na 4. mestu skupno. Vseeno čas teka ni bil slab (35:10). Zmagal je Stojanović s časom teka 33:00, ki je ob taki trasi res izjemen. Bravo! 

Ko potegnem črto pod rezultatom sem s prikazanim zadovoljen, saj je to komaj začetek sezone in še manjkajo kilometri na vseh disciplinah. Vesel sem predvsem, da je plavanje kljub nižji kilometrini na dobrem nivoju, kar mi potrjuje da so treningi, ki jih od novega leta dalje sestavljam in plavam sam dobri. Na teku sem pripravljenost tako ali tako preveril že teden prej v Beogradu, mankajo še ure treninga, da to sestavim v triatlonu. 

Povezave na članke in rezultate:
http://www.tksplit.hr/2015/korcula/00_korc_clanci.php#clanak-01
https://www.facebook.com/TriogyRacing/photos/a.157737044289506.39971.122546101141934/903828729680330/?type=1&theater
Rezultati:
http://grabarsport.hr//rezultati/duattriat/2015-02-korcula/01%20-%20Olimpijski%20triathlon%20-%20Sectors.pdf






Ni komentarjev:

Objavite komentar