ponedeljek, 18. maj 2015

1/2 Iron Austria, Mureck

Letos sem se odločil za način dirkanja več je boljše, zato sem v okviru treningov udeležil polovičnega Ironmana v Cmureku, Avstrija. Glede na to, da treningi po dolžini niti slučajno ne ustrezajo tej razdalji dirke, sem šel tja bolj zaradi radovednosti kako to izgleda. Sicer pa sem že lep čas imel željo da to sprobam in zdaj je bil idealen trenutek. 
Plavalo se je v jezeru Roecksee, blizu Cmureka. En krog, pomoje malo daljši kot 1,9km kolikor bi moralo biti. Plaval sem sproščeno, vendar mislim da tempo vseeno ni bil ravno počasen. Iz vode sem prišel kot prvi, sledila sta mi dva Madžara. Sledil je bolj zanimiv del, 86km kolesa. Proga je bila speljana po okoliških krajih, ravnina z enim kratkim klancem (200 višinskih metrov) in dva kroga. Začel sem rahlo rezervirano saj na prvi tekmi ne veš kaj pričakovati. Po prvih 20' sem začutil da so noge prave in začel sem stiskat kot se spodobi. Kolo je kr letelo in na koncu je bila povprečna hitrost 39,0km/h. S kolesom sem bil zelo zadovoljen, uspel sem pa tudi vnesti dovolj kalorij, da sem na tek prišel dokaj svež. Zadnji del ponovno nisem vedel kako naj začnem, ter kaj naj pričakujem. Izkušnje iz polmaratona so mi govorile, da naj začnem rezervirano, vendar je Madžar ki je vozil za mano hitro prevzel pobudo in jaz sem mu sledil. Tako sma tekla skupaj na prvem mestu do nekje 6km. Drugi zasledovalec je bil 2min zadaj in držač razdaljo. Po nekje 8km je tempo Madžaru rahlo padel, jaz pa sem se odločil nadaljevati v ritmu. Zdržal sem do konca, z rahlo krizo zadnjih 5km. 
V cilju sem se veselil zmage v času 3:52:53, skoraj 2 minuti pred drugim. Resda je bila proga malo krajša (teka je bilo 19,5km), vendar za prvič čisto ok. Res sem zadovoljen z letošnjo pripravo, tako da grem brezskrbno naprej. Zdaj sledi teden malo manjšega volumna s povdarkom na dvigu hitrosti, govorim predvsem o teku in dirka v Nemčiji (sprint distanca) to nedeljo. Hitrost bo tukaj še kako pomembna. 

Rezultati













Ni komentarjev:

Objavite komentar