torek, 9. junij 2015

Odličen rezultat na Bundesligi, Kraichgau

Pričela se je sezona resnih tekem. Nebi je mogel otvoriti na boljši način, kot z nastopom v prvi Nemški triatlonski ligi. Tekme tam so na nivoju svetovnih pokalov, v šprint formatu. 
O organizaciji nebom zgubljal besed, da je sto svetlobnih let pred Slovenskimi tekmami tudi mislim da je samoumevno. Tekma je potekala v jezeru, nedaleč iz mesta Kraichgau.
Za tekmovanje v Bundesligi moraš kot prvo biti član ene izmed njihovih ekip, v katero ni enostavno priti, saj moreš pokazati določen nivo kvalitete. Jaz sem zato opravil testno tekmo pred tremi tedni v Wagingu in zdaj nastopam za ekipo Kiwami team Grasau.
Nemci dobro skrbijo za popularizacijo in izgled športa. Pred vstopom v menjalni prostor se zberejo vse ekipe, ki morajo biti primerno opremljene. Vsi tekmovalci enega teama morajo nositi klubsko trenerko in isti klubski dres. V menjalnem prostoru je za vsakega tekmovalca z imenom in državno zastavo označen njemu namenjen prostor. V glavnem organizacija na vrhunski ravni na vsakem koraku.
Štart tekme je zaradi čim večjega števila gledalcev bil ob 20:00. Komentator napove vsako ekipo in njene predstavnike posebej. Ob obali jezera je bilo veliko ljudi, ki so lepo pozdravili vsako ekipo posebej. Štart je bil narejen iz plaže, tako da se je steklo v vodo. Sledil je en krog plavanja in težkega prerivanja. Plavanje mi ni najbolje uspelo, saj sem malo zakasnil na štartu in sem nato plaval v večji skupini in nisem mogel naprej. Tukaj sem izgubil nekaj časa v primerjavi z vodilnimi. Ampak na srečo se je na kolesu kasneje vse sestavilo. Kolesarski del sem začel v tretji skupini. Prva in druga sta bili zelo blizu in sta se spojili že v prvem krogu (od štirih). Trasa je bila popolnoma ravninska z močnim vetrom. Po dveh krogih in pol garanja smo uspeli ujeti vodilne, kar nam je vzelo nekaj energije. Potem sem krog in pol imel čast voziti z velikimi imeni triatlona, kot so Richard Murray (končni zmagovalec in trenutno 4. na svetoni lestvici), Sven Riederer (2. mesto, 2. iz OI Atene in 8. iz OI London), David Hauss (3. mesto, zmagovalec svetovnega pokala v Moloolabi letos)...
Povprečje na koncu je znašalo 44km/h. V drugo tranzicijo nas je skupaj prišlo kakšnih 50. tekmovalcev. Po izjemno hitri menjavi je sledil še hitrejši tek. Noro je v živo videti kako zgleda, ko iz menjalnega prostora tečeš v tempu nekje okoli 3:10/km in te prehitevajo udeleženci olimpijskih iger s takšno hitrostjo, da zgleda kot da bi stal na mestu. S svojim tekom sem zelo zadovoljen. 5km razdaljo sem opravil v 16:05min, kar je daleč najhitreje do sedaj. To je zadostovalo za 36. mesto med 72 uvrščenimi tekmovalci. S tem sem izpolnil moj cilj uvrstitve med prvo polovico tekmovalcev. Cel čas je ob progi stalo ogromno gledalcev, ki so glasno navijali. Takšna atmosfera ti res da še dodatno energijo, ki sem jo v zadnjih dveh krogih teka (od 4.) nujno potreboval. Se že veselim naslednjih tekem v Nemčiji. 

Za informacijo lahko podam še, da je prvih 11. tekmovalcel teklo pod 15:00 min, zmagovalec pa 14:20. Noro je spremljati vsakoletni napredek in razvoj triatlona, ki mu je z mojo finančno in organizacijsko podporo praktično nemogoče slediti. Ampak ne dam se in upam, da se stanje do naslednje sezone vsaj glede materialno - sponzorskega vidika spremeni na boljše. Delamo v tej smeri. 

Sledi ponovno malo težji teden s pripravljalno tekmo v Kopru konec tedna in evropski pokal v Burgasu 21.6.









Ni komentarjev:

Objavite komentar