sobota, 20. junij 2015

Drugo mesto na državnem prvenstvu v sprint triatlonu

Junij imam res polno zaseden. Štirje vikendi in štiri dirke. Druga v redu je bilo državno prvenstvo v ''šprint'' triatlonu (750m plavanja, 20km kolesa in 5km teka). Na tekmi so bili praktično vsi najboljši Slovenski triatlonci, razen Domna Dornika in Jaroslava Kovačiča, ki bi se lahko borila za najvišja mesta. Tekma je potekala ob morju v Kopru. 
Odplaval sem v zmernem tempu, vzporedno z Nikom Kojcem. Tempo ni bil hud, vendar smo na začetku na kolesu vseeno bili le trije. Hitro sta nas dohitela še Jaka in Urh, tako da nas je na polovici prvega kroga bilo že 5. Vozili smo složno, vendar ne ravno hitro. Sam priznam da nisem imel pravih nog na kolesu. V drugem krogu nas je dohitel trenutno najboljši triatlonec v Sloveniji David Pleše. Probal sem ga ''prijet'' na kolesu, vendar se me je o dobrih dveh minutah otresel s suverenimi in res močnimi pospeševanji. Tukaj se vidi, da je na kolesu res dobro pripravljen in mislim da bo tudi eden hitrejših na kolesarskem delu na prihajajočem Ironmanu v Celovcu naslednji teden. 
Na tek smo prišli z zaostankom okoli minute za Davidom. Začel sem zelo hitro, kot simulacija za evropski pokal, ki prihaja. Potem je bil plan spustiti tempo v drugem krogu in ponovno dvigniti nivo za zadnji, tretji krog. No, ker sem bil z mislimi drugje, ne pa na tekmi kot bi moral biti sem po super prvem krogu tekel mimo obrata in naredil dodatnih 250m. Tako je izpadlo da sem drugi krog prav tako odtekel zelo hitro, saj sem lovil drugo mesto. V podaljšanem šprintu mi je na koncu le uspelo biti drugi. 
Zmagal je David Pleše, tretji je bil Jaka Kaplan iz Ribnice. Tekma ni bila slaba, služila je predvsem kot dober trening pred dvema pomembnima tekmama v Burgasu (Bulgarija) in Istanbulu (Turčija), ki sledita v naslednjih dveh vikendih. 
Rezultati
Slike







Ni komentarjev:

Objavite komentar