sreda, 24. junij 2015

Evropski pokal Burgas

In je mimo moj letošnji prvi evropski pokal. Občutki na koncu tekme mešani, 30. mesto samo po sebi v močni konkurenci ni slabo a vendar je tukaj tisti grenki priokus, ko veš da bi z optimalno predstavo bil v borbi za točke evropskega rankinga (do 20. mesta). Vendar ostajam pozitiven, da se mi enkrat vse poklopi in bo tudi rezultat kakršnega si želim, prišel.
Plavanje s štartom na plaži mi je kljub težkim pogojem (visoki valovi in močan veter) odlično uspelo. Iz vode sem prišel le nekaj sekund za prvim (okoli 10. mesta). Potem je sledil dolg tek po stopnicah do menjalnega prostora. Tukaj sem par mest izgubil, saj mi je okoli 15m višinske razlike kar malo zakislilo noge. Na kolesu se je stvorila velika skupina v kateri nas je vozilo okoli 40. Kolesarska proga je bila ozka, polna lukenj na cesti in z dvema 180° zavojema v vsakem od 4ih krogov. To je naredilo kolesarski segment zelo naporen. Bilo je veliko pospeševanj, elastike na obratih in prerivanja. Kolesarski del me je dobro izmučil in tako sem prišel na tek dokaj utrujen. Pred tranzicijo sem naredil še generalno napako, saj se nisem dovolj izboril za pozicijo in sem v menjavo prišel med zadnjimi. V veliki gneči sem tako izgubil nekaj dragocenih sekund, ter na teku zgrešil veliko skupino. Tako sem tekel večino časa sam, ter se trudil vlovit tekmovalce pred sabo. No, to mi ni ravno uspelo. Tako sem odtekel pač kolikor so mi noge še dopuščale, vendar daleč od hitrosti, ki sem jo dosegal zadnji dve tekmi prejšnjih vikendov. Vseeno bom še enkrat dodal, da je tekma bila težka in sem dal vse od sebe. Za začetek vseeno ne tako slab rezultat, ki ga imam namen nadgradit že ta vikend v Istanbulu. Vsaka tekma je po svoje dober trening in izkušnja za naprej, ter na poti izboljšanja rezultata.

Članek Evropske triatlonske zveze (ETU)

Štartna lista za evropski pokal ta vikend v Istanbulu, na kateri smo kar trije Slovenci je tukaj. Do Istanbula ostajam v Burgasu, se tukaj pripravljam, oziroma bolj kot ne počivam ;) Nadaljni plan je predvsem počitek do nedelje, da vidimo kako se telo odzove na takšno situacijo. Takoj za tem sledi težki blok treningov pred balkanskim prvenstvom v Zagrebu in glavnim ciljem sezone, evropskim prvenstvom U23 v Banjolesu, Španiji. Spodaj prilagam par fotografij Bolgarske obale Črnega morja.




















Ni komentarjev:

Objavite komentar