petek, 14. november 2014

Rezime sezone 2014

Sezona je za mano, uspešna bolj ali manj. Tokrat zaznamovana z nesodelovanjem na evropskih pokalih in brez pravega plana za vrh sezone, ter prave tekme. Nebom se zdaj poglabljal v zadeve na triatlonski zvezi Slovenije in razloge zakaj ne dopuščajo tekmovalcem, ki nas je tako ali tako v Sloveniji (pre)malo, da bi nastopali na tekmovanjih evropskega ranga in se tako izboljševali ali dokazovali. Če bi bil problem finančni bi še nekako razumel, v primeru da si tekmovalec želi vse stroške kriti sam pa to že presega moj intelekt. No kakorkoli, en evropski pokal sem vseeno uspel oddirkat, zahvaljujoč evropski triatlonski zvezi (ETU). Rezultat je bil sicer pod pričakovanim, ampak če v celi sezoni narediš samo eno tekmo v tako močni konkurenci niti ne moreš pričakovat da ti bo prav tista briljantno uspela. 

Letos sem uspel skozi sezono dvigniti plavalno kilometrino, s plavanjem v plavalnem klubu Branik. To se je poznalo na lahkotnejšem držanju tempa na tekmah. Istočasno sem tudi dvignil kilometrino na kolesu, le na teku so kilometri ostali isti kot lani, čeprav je bilo načrtovano dvigovanje kilometrine. Malo je kriva tudi poškodba na začetku sezone, zaradi katere sem izpustil dva tedna teka. Več smo delali tudi na moči in stabilizaciji, ki se ji še vedno premalo posvečam. 
Udeležil sem se državnega prvenstva v olimpijskem triatlonu, kjer sem bil absolutno tretji in drugi v Sloveniji. Prvo sezono mi je uspelo biti član Francoskega kluba CRV Lyon, za katere sem opravil tri tekme druge Francoske lige. To je bil nekakšen nadomestek evropskega pokala, saj je konkurenca zelo podobna. Ostale dirke so bile Slovenski, Hrvaški in Češki pokali. Treniral sem večinoma doma, spomladanske in poletne priprave sem oddelal v družbi hrvaških kolegov v Puli. Po pripravljenosti mislim da sem dosegel višjo raven kot prejšnjo sezono, tako da napredek ni zastal. Ostaja pa grenak okus, da pripravljenosti nisem mogel primerno dokazati.
Za naslednjo sezono je plan pritisniti na zvezo, se potruditi na treningih in ponovno nastopati za Slovensko reprezentanco na evropskih pokalih. Primarni plan je seveda močno pojačati tekaške treninge in tek v navezavi z istim nivojem plavanja v prvem delu sezone, nato pa dodati še dobro kolesarsko osnovo.

Še sezona v številkah:
Plavanje: 969km
Kolo: 8495km
Tek: 2512km

Neto čas treninga (čisti trening, brez računanih pavz, približek): 853h

Tek na smučeh: 124km
Trening moči: 30h

Tekmovanja (vse discipline skupaj): 389km



Ni komentarjev:

Objavite komentar