torek, 3. september 2013

Tiszaujavaros triathlon world cup

Evo mene iz Tiszaujvarosa. Malo mesto na severovzhodu Madžarske, ki živi predvsem za to tekmo se je ponovno izkazalo z odlično organizacijo svetovnega in mladinskega triatlonskega pokala. Tokrat sem tudi sam prvič nastopil med elitno konkurenco na svetovnem pokalu. Tekma ni bila normalnega olimpijskega formata kot je to za svetovne pokale običajno, temveč je bila organizirana v obliki predtekmovanja - finale. Tako smo v soboto tekmovali na sprint razdalji v štirih polfinalnih skupinah, v nedeljo pa je sledilo finale 30tih najboljših. 
Jaz sem štartal v tretji skupini. Bilo nas je 30 tekmovalcev. Plavanje je potekalo v malem jezeru v centru mesta, v katerem smo za 750m morali oddelat 3 kroge (!!!). Na plavanju mi je šlo dobro, tako da sem prišel v drugo skupino na kolesu, ki je bila na začetku okoli 10 sekund za prvimi. Čeprav smo na kolesu delali trdo da bi zaostanek zmanjšali, nam to žal ni uspelo. Morem priznat da je bilo to za mene eno izmed težjih kolesarskih delov na triatlonu, pa čeprav je proga popolnoma ravna. Na tek sem prišel precej "uničen", tako da sem odtekel tudi temo primerno. Tekel sem 17min in 15sek, kar je na koncu zadostovalo za 17. mesto. Napredovalo je le prvih 7. 
Je pa vzpodbudno dejstvo da je bila naša skupina po času med hitrejšimi, tako da sem bil z rezultatom zadovoljen. 





Ni komentarjev:

Objavite komentar