petek, 6. september 2013

"Marjanski đir" 2013

Prejšnji vikend je v Splitu potekal olimpijski triatlon hrvaškega prvenstva. Ker se organizatorji vsako leto maksimalno potrudijo pri organizaciji tekme, sem se je z veseljem udeležil tudi letos. Konkurenca je bila podobna kot lani, dva Madžara in večina boljših hrvaških triatloncev. Ker sem imel tekmo v okviru priprav na svetovno prvenstvo, ki bo 11. in 12. septembra v Londonu, nisem bil ravno v optimalni formi. Pozna se še utrujenost treningov, predvsem na plavanju. Izplaval sem malo za madžaroma, ki sta mi pobegnila na zadnji boji v drugem krogu. Sledila je mučna solo kolesarska dirka, kjer mi je bil glavni cilj obdržati prednost pred zasledovalci. To mi je več ali manj tud uspelo, tako da sem iz kolesa prišel z 50'' prednostjo pred zasledovalci in 1' zaostanka za Madžaroma. Tek ni bil nič posebnega. Prvi krog sem čutil posledice solo kolesa, toda po 3km so se mi noge sprostile in sem tekel s tempom okoli 3:30/km. V cilj sem prišel tretji, ter tako uspel tudi nekaj zaslužit :)


Po tekmi sem se takoj odpravil proti Ljubljani, od koder sem v nedeljo zjutraj odletel proti Lizboni.

Sedaj sledijo še zadnje priprave na svetovno prvenstvo, ki jih bom opravil v Portugalskem olimpijskem centru v Rio Maiorju.





Ni komentarjev:

Objavite komentar