nedelja, 11. november 2012

Trening

Ker je zimski del leta namenjen več ali manj treniranju plavanja ter teka je kolesarjenje ta hip bolj v drugem planu. Ampak ob tako toplem dnevu kot je današnji ni lepšega kot se vsesti na kolo in odpeljat urco pa pol po zaradi preteklih poplav zaprtem delu dravske doline. Da se v nogah ohrani občutek za vrtenje pedal in za boljšo regeneracijo po včerajšnji hoji na pohorje (4x do trikotne jase, ter tek nazaj v dolino), katere posledice čutim komaj danes.
Naslednji teden imam v planu polmaraton v Palmanovi, ki bo v nedeljo. Ker bo to moj prvi polmaraton ne pričakujem nekih vrhunskih rezultatov, pač pa bo to predvsem dober trening in druženje z člani triatlonskega kluba Kamnik.
V ponedeljek sem dobil tudi rezultate analize krvi, ki sem si jo dal pregledat pred desetimi dnevi. Stanje se je od konca tekmovalne sezone (10.9.) občutno izboljšalo, kar je še en pokazatelj da je poleg treninga važen tudi počitek, saj je telo od treh let praktično brez prave pavze bilo prenasičeno s treningi in tekmami. To sem čutil tudi sam ob pomanjkanju volje do treninga ter tekem in vsakodnevnem občutku utrujenosti, ki me je spremljala zadnji del sezone. Edin problem je ostal "le" še v močno prenizki ravni železa v krvi, tako da je moj naslednji cilj saniranje le tega. To je sicer dolgoročni plan, saj se zaloge železa obnavljajo bolj počasi, ampak do prvih priprav v januarju bi se ob pravilni prehrani in dodatkih to moralo uredit. Potem pa novim zmagam naproti ;)


Posledice "podivjane" drave v dravski dolini

Ni komentarjev:

Objavite komentar