četrtek, 22. november 2012

Mali maraton Palmanova

Malo prehitro je na spored prišel polmaraton Palmanova, ki sem ga zmotno načrtoval za teden kasneje. Manjkal mi je tudi en dolg tek, ki sem ga izpustil prejšnji teden zaradi slabega počutja.   Vseeno sem iz sebe izvlekel dober rezultat (1:17:58), ki je dober uvod v začetek sezone.
Ker sem 21tko tekel prvič je bil plan odtečt prvo polovico z užitkom in tempom, ki bo pustil še dovolj energije da v solidnem tempu odtečem še drug del. Tako sem si na začetku zadal ciljni tempo 3:40 po kilometru. Ker me je množica na startu kar ponesla, sem prvo polovico začel prehitro, predvsem prvi trije kilometri so leteli kar sami od sebe. Skozi 10km sem pritekel v času 36:30 in ker sem se počutil dobro sem ta tempo tudi nadaljeval. Tako je šlo do 14km, ko se je dokaj prijeten tek sprevrgel v mučenje. Uresničil se je tisti rek, ki pravi, da prehiter začetek dvakrat poplačaš na koncu. Zadnji 4km res niso bili lahki, tempo je padal, energije pa je zmanjkalo. Kot da bi ostal brez bencina :) Ampak če potegem črto pod vsem skupaj sem z rezultatom zadovoljen, predvsem me veseli dejstvo da se samo z izboljšanjem taktike da zbit rezultatu kakšnih 20''.
Po tekmi smo z člani Kamniškega kluba odšli še na Kras, kjer smo v idilični gostilni dobili postrežene domače dobrote in malo domačega vina. Popoln zaključek dneva :D

Ni komentarjev:

Objavite komentar