torek, 8. september 2015

Drugo mesto na Fakersee triatlonu

Prejšnji vikend sem se v okviru priprav na glavni cilj drugega dela sezone, polovičnega Ironmana v Puli, udeležil non draft (dirka brez zavetrja) olimpijskega triatlona v avstrijskem Fakersee-ju. 
Po dobrem tritedenskem bloku treningov sem bil dobro motiviran in pripravljen. 
Plavalo se je brez neoprena, kljub malo hladnejši vodi. Potem je sledil kolesarski del brez zavetrja po dokaj zahtevni progi, s skupnim vzponom 400m (100m vsak krog). Vozil sem v solidnem tempu, čeprav sem še rahlo čutil utrujenost treningov. V zadnjem krogu so me dohiteli trije iz zasledovalne skupine, saj sem iz vode prišel daleč pred ostalimi. Držal sem tempo do konca kolesa, nakar smo skupaj odšli v tek. Na teku mi je "letelo" že od začetka. Noge so bile dobre in kmalu sem povedel, ter v svoji starostni skupini suvereno zmagal z absolutno prvim časom plavanja in teka. 
Kasneje sem v cilju čakal še tekmovalce iz ostalih starostnih skupin, od katerih me je prehitel samo en avstrijec, kasnejši skupni zmagovalec. S prikazanim sem zadovoljen in grem pozitivno v nove treninge. 
Rezultati




Ni komentarjev:

Objavite komentar